Дні тижня
|
Зміст контролю
|
Періодичність
контролю
|
Відповідальний
|
Понеділок
|
Безпечність організації предметно - ігрового середовища
на ігрових та спортивному майданчиках
|
Щотижня
|
Завідувач
Вихователь-методист
Ст.м/с
|
Технічний стан будівлі, меблів, обладнання
|
Щотижня
|
Завідувач
|
|
Відповідність меблів зросту дітей, дотримання
санітарних вимог
|
Раз на квартал
|
Завідувач
Вихователь-методист
|
|
Санітарно-гігієнічний стан ДНЗ
|
Щотижня
|
Завідувач
Ст.м/с
|
|
Проведення інструктажів на робочому місці з ОБЖД
|
Раз на квартал
|
Вихователь-методист
Відповід. з ОП
|
|
Вівторок
|
Безпечність організації предметно - ігрового середовища
у групових кімнатах.
|
Щотижня
|
Вихователь-методист
|
Дотримання температурного режиму в групових кімнатах. Відповідність одягу
дітей температурі повітря.
|
Щотижня
|
Завідувач
Ст.м/с
|
|
Організація харчування
|
Щотижня
|
Завідувач
Вихователь-методист
|
|
Дотримання працівниками правил охорони праці та безпеки життєдіяльності під час освітнього процесу
|
Щотижня
|
Завідувач
Вихователь-методист
|
|
Середа
|
Планування роботи з дітьми з безпеки життєдіяльності
|
Щомісяця
|
Завідувач
Вихователь-методист
|
Доцільність підбору методів і прийомів та їх використання в освітньому процесі.
Безпечність використання технічних засобів навчання дітей.
|
Щотижня
|
Завідувач
Вихователь-методист
|
|
Четвер
|
Робота вихователя з батьками: використання різних методів та їх
результативність
|
Щотижня
|
Завідувач
Вихователь-методист
|
Організація прогулянки, занять, проведення спортивних свят та дозвіль
|
Щомісяця
|
Завідувач
Вихователь-методист
|
|
П'ятниця
|
Дотримання правил безпеки життєдіяльності під час
проведення ранкової гімнастики, загартування, гімнастики пробудження
|
Щотижня
|
Завідувач
Вихователь-методист
Ст.м/с
|
Рівень сформованості культурно - гігієнічних навичок
у дітей
|
Раз на квартал
|
Завідувач
Вихователь-методист
|
|
Дотримання правил внутрішнього трудового
розпорядку
|
За потреби
|
Завідувач
|
|
Діагностика рівня засвоєння дітьми навичок правильної
поведінки у надзвичайних ситуаціях
|
Двічі на рік
|
Завідувач
Вихователь-методист
|
Протокол оцінки
результативності
роботи з
дітьми ____________________ групи
з питань безпеки
життєдіяльності дошкільників
Дата
проведення ___________________________
Зміст контролю
|
Відповідальні
|
Оцінки
|
||
Ст. м./с
|
Вихователь -методист
|
Завідувач
|
||
1. Створення і забезпечення умов для
збереження здоров'я та безпечного перебування дітей у дошкільному
закладі, дотримання техніки безпеки всіма
його працівниками:
- закріплення меблів;
- стан освітлення;
- якість посуду;
- використання миючих засобів;
- отримання та перенесення їжі з харчоблоку;
- маркування меблів.
|
||||
2. Рівень
знань усвідомлення важливості
означеної проблеми працівниками
дошкільного закладу. Освоєння ними
деяких практичних навичок:
- правильність дій у випадку пожежі (аналіз дій в
умовах штучно створеної навчальної ситуації);
- рівень знань з
правил безпеки під час проведення
екскурсій і цільових прогулянок;
- рівень знань змісту законодавчих та
нормативно-правових документів з цього питання;
- дотримання інструкцій з організації та охорони життя
і здоров'я дітей в ДНЗ.
|
||||
3. Рівень знань і навичок безпечної поведінки дітей,
взаємодія з вихователем:
·
пожежна безпека:
- уміння розв'язувати проблемні завдання;
- рівень сформованості практичних навичок;
·
безпека на вулиці
і дорогах:
- уміння розв'язувати проблемні завдання;
- рівень сформованості практичних навичок (діагностика
рухливих ігор в автомістечку);
·
особиста безпека:
- рівень сформованості пізнавальної активності щодо
цієї проблеми;
- рівень
сформованості практичних навичок (діагностика поведінкових реакцій у
повсякденному житті).
4. Ефективність
співпраці з батьками:
·
педагогічна
пропаганда знань про організацію ОБЖД дітей:
- наявність
стендів, папок-пересувок, ширм тощо;
- зміст
інформаційних матеріалів;
- зручність для ознайомлення і
привабливість оформлення;
-
періодичність оновлення інформації;
·
інші форми роботи
з батьками:
- індивідуальні бесіди та
консультації;
- групові інструктажі та збори.
|
Висновок: ____________________________________________________________________
___________________________________________________________________________
Пропозиції:
__________________________________________________________________
___________________________________________________________________________________________
Аналіз
провів:
________________________________________________________________
______________________________________________________________________
Із
результатами аналізу ознайомлений: _________________________________________
_________________________________________________________________
Визначення результатів:
Рівень для кожного критерію:
Високий
- 3 бали
Достатній - 2 бала
Середній
- 1 бал
Низький
- 0
Підрахунок коефіцієнту
якості: К = загальна сума балів = ________________________
12
Показники коефіцієнту якості:
1
- 0,9 - високий рівень;
0,89
- 0,8 - достатній рівень;
0,79
- 0,6 -
середній рівень;
<
0,6 - низький рівень
Карта експрес - аналізу роботи вихователів із
профілактики травматизму серед дошкільників в ДНЗ
Вихователь:
______________________ Дата:
__________________
Група:
_________________________ Вік
дітей: ________________
Зміст експрес-аналізу
|
Висновки
|
Якість
планування роботи з виховання
основ безпеки
|
|
Наявність методичної літератури з основ безпеки
|
|
Якість оформлення куточків:
|
|
дорожнього руху
|
|
пожежної безпеки
|
|
особистої безпеки
|
|
цивільної оборони (старша група)
|
|
для батьків
|
|
Якість методичних розробок для організації:
|
|
навчальної діяльності
|
|
ігрової діяльності
|
|
Наявність атрибутики:
|
|
для сюжетно - рольових ігор
|
|
до дидактичних ігор
|
|
до рухливих ігор
|
|
до самостійної діяльності дітей
|
|
Рівень засвоєння знань дітьми з основ:
|
|
пожежної безпеки
|
|
правил дорожнього руху
|
|
особистої безпеки
|
|
Висновки:
|
Рекомендації:
|
Карта педагогічного аналізу безпеки життєдіяльності
у груповому приміщенні
в ДНЗ
Дата
______________________
Група
_____________________ Вік
___________________
Мета
відвідування ____________________________________________________________
_____________________________________________________________
№
|
Критерії
аналізу
|
Бали
|
1.
|
Відсутність у групові кімнаті небезпечних для дітей
чинників
|
|
2.
|
Дотримання графіку
провітрювання групового приміщення
|
|
3.
|
Дотримання
санітарно- гігієнічних вимог у груповій кімнаті:
- стан підлоги;
- освітлення;
- укріплення
меблів, їх цілісність;
- обладнання.
|
|
4.
|
Дотримання правил зберігання матеріалу й атрибутів для
проведення занять і
режимних процесів
|
|
5.
|
Дотримання
ігрового матеріалу відповідно
до вимог техніки безпеки:
його
цілісність та відсутність
травматичних предметів, деталей.
|
|
6.
|
Робота з батьками з питань охорони життя і
здоров'я дітей
|
|
7.
|
Ранковий
прийом дітей: стан
одягу, взуття та наявність
небезпечних предметів (значків,
мотузок, тощо)
|
|
8.
|
Виконання
встановленого режиму дня
|
|
Загальна сума балів:
|
Висновок:
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Пропозиції: __________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Аналіз провів: ________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
Із результатами
аналізу ознайомлений:
_________________________________________
_____________________________________________________________________________
Визначення
результатів:
Рівень для кожного критерію:
Високий - 3 бали
Достатній - 2 бала
Середній - 1 бал
Низький - 0
Підрахунок коефіцієнту якості: К = загальна
сума балів =
________________________
24
Показники
коефіцієнту якості:
1 - 0,9 -
високий рівень;
0,89 - 0,8 - достатній рівень;
0,79 - 0,6 - середній рівень;
< 0,6 -
низький рівень
№ з/п
|
Критерії аналізу
|
Бали
|
1
|
Створення і забезпечення умов для збереження здоров'я та безпечного перебування дітей у ДНЗ.
|
|
2
|
Дотримання техніки безпеки всіма працівниками:
маркування та закріплення меблів, стан освітлення, якість посуду,
використання миючих засобів.
|
|
3
|
Якість планування роботи з виховання основ безпеки
життєдіяльності.
|
|
4
|
Наявність методичної літератури з основ безпеки
життєдіяльності.
|
|
5
|
Оформлення куточку дорожнього руху.
|
|
6
|
Оформлення куточка пожежної безпеки.
|
|
7
|
Оформлення куточка особистої безпеки.
|
|
8
|
Оформлення куточка
цивільної оборони.
|
|
9
|
Якість оформлення матеріалів у куточку для батьків.
|
|
10
|
Якість методичних розробок для організації навчальної
та ігрової діяльності.
|
|
11
|
Наявність атрибутів для сюжетно-рольових ігор.
|
|
12
|
Наявність атрибутів для дидактичних ігор.
|
|
13
|
Наявність атрибутів для самостійної діяльності дітей.
|
|
14
|
Засвоєння дітьми знань основ правил дорожнього руху:
уміння розв'язувати проблемні завдання і застосовувати їх на практиці в ігрових
ситуаціях.
|
|
15
|
Засвоєння дітьми основ правил дорожнього руху: уміння
розв'язувати проблемні завдання, застосовувати їх на
практиці в автомістечку.
|
|
16
|
Сформованість пізнавальної активності щодо безпеки
життєдіяльності.
|
|
17
|
Використання сформованих практичних навичок у
повсякденному житті.
|
|
Загальна сума балів
|
Карта педагогічного аналізу дитячого травматизму й
техніки безпеки в ДНЗ
Дата
______________________
Група
_____________________ Вік
___________________
Мета
відвідування ____________________________________________________________
_____________________________________________________________
Висновок:
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Пропозиції: __________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Аналіз провів: ________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
Із результатами
аналізу ознайомлений:
_________________________________________
_____________________________________________________________________________
Визначення
результатів:
Рівень для кожного критерію:
Високий - 3 бали
Достатній - 2 бала
Середній - 1 бал
Низький - 0
Підрахунок коефіцієнту якості: К = загальна
сума балів =
________________________
51
Показники
коефіцієнту якості:
1 - 0,9 -
високий рівень;
0,89 - 0,8 - достатній рівень;
0,79 - 0,6 - середній рівень;
< 0,6 -
низький рівень
Карта педагогічного аналізу безпеки життєдіяльності
на прогулянці
в ДНЗ
Дата
______________________
Група
_____________________ Вік
___________________
Мета
відвідування ____________________________________________________________
_____________________________________________________________
№
|
Критерії
аналізу
|
Бали
|
1.
|
Санітарний стан обладнання майданчика й матеріалу, що
виноситься на прогулянку.
|
|
2.
|
Доцільність розташування дітей під час рухливих ігор.
|
|
3.
|
Своєчасне усунення небезпечних факторів: льоду, снігу,
скла, каміння, отруйних грибів.
|
|
4.
|
Дотримання послідовності одягання - роздягання.
|
|
5.
|
Ефективність використання іграшок, атрибутики та їх
відповідність порі року.
|
|
6.
|
Ступінь зайнятості дітей руховою діяльністю.
|
|
7.
|
Ефективність проведення бесід із безпеки
життєдіяльності.
|
|
8.
|
Санітарний стан обладнання майданчика та матеріалу, що
виноситься на прогулянку.
|
|
Загальна сума балів:
|
Висновок:
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Пропозиції: __________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Аналіз провів: ________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
Із результатами
аналізу ознайомлений:
_________________________________________
_____________________________________________________________________________
Визначення
результатів:
Рівень для кожного критерію:
Високий - 3 бали
Достатній - 2 бала
Середній - 1 бал
Низький - 0
Підрахунок коефіцієнту якості: К = загальна
сума балів = ________________________
24
Показники
коефіцієнту якості:
1 - 0,9 -
високий рівень;
0,89 - 0,8 - достатній рівень;
0,79 - 0,6 - середній рівень;
< 0,6 -
низький рівень
Карта педагогічного аналізу безпеки життєдіяльності
під час ліплення
в ДНЗ
Дата
______________________
Група
_____________________ Вік
___________________
Мета
відвідування ____________________________________________________________
_____________________________________________________________
№
|
Критерії
аналізу
|
Бали
|
1.
|
Відсутність у кімнаті небезпечних для дітей чинників.
|
|
2.
|
Підготовка матеріалу для заняття.
|
|
3.
|
Відповідність початку заняття режиму дня.
|
|
4.
|
Забезпечення контролю за осанкою дітей.
|
|
5.
|
Ефективність використання прийомів для профілактики
зниження навантаження на зір дітей.
|
|
6.
|
Дотримання норм розміщення зразка.
|
|
7.
|
Засвоєння дітьми правил користування стекою.
|
|
8.
|
Ступінь самостійності дітей під час прибирання робочого
місця.
|
|
Загальна сума балів:
|
Висновок:
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Пропозиції: __________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Аналіз провів: ________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
Із результатами
аналізу ознайомлений:
_________________________________________
_____________________________________________________________________________
Визначення
результатів:
Рівень для кожного критерію:
Високий - 3 бали
Достатній - 2 бала
Середній - 1 бал
Низький - 0
Підрахунок коефіцієнту якості: К = загальна
сума балів =
________________________
24
Показники
коефіцієнту якості:
1 - 0,9 -
високий рівень;
0,89 - 0,8 - достатній рівень;
0,79 - 0,6 - середній рівень;
< 0,6 - низький рівень
Карта педагогічного аналізу безпеки життєдіяльності
під час аплікації
в ДНЗ
Дата
______________________
Група
_____________________ Вік
___________________
Мета
відвідування ____________________________________________________________
_____________________________________________________________
№
|
Критерії
аналізу
|
Бали
|
1.
|
Відсутність у групові кімнаті небезпечних для дітей
чинників.
|
|
2.
|
Підготовка матеріалу для заняття.
|
|
3.
|
Відповідність початку заняття режиму дня
|
|
4.
|
Забезпечення контролю за осанкою дітей.
|
|
5.
|
Ефективність
використання прийомів для профілактики зниження навантаження на зір дітей.
|
|
6.
|
Дотримання норм розміщення зразка
|
|
7.
|
Дотримання вимог до інструменту: наявність на ножицях
чохлів, заокруглених кінчиків.
|
|
8.
|
Засвоєння дітьми правил користування ножицями.
|
|
9
|
Здійснення контролю за правильністю тримання ножиць,
пензля, користування клеєм.
|
|
10
|
Ступінь самостійності дітей під час прибирання робочого
місця.
|
|
Загальна сума балів:
|
Висновок:
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Пропозиції: __________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Аналіз провів: ________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
Із результатами
аналізу ознайомлений:
_________________________________________
_____________________________________________________________________________
Визначення
результатів:
Рівень для кожного критерію:
Високий - 3 бали
Достатній - 2 бала
Середній - 1 бал
Низький - 0
Підрахунок коефіцієнту якості: К = загальна
сума балів =
________________________
30
Показники
коефіцієнту якості:
1 - 0,9 -
високий рівень;
0,89 - 0,8 - достатній рівень;
0,79 - 0,6 - середній рівень;
< 0,6 -
низький рівень
№
|
Критерії аналізу
|
Бали
|
1.
|
Дотримання
санітарно-гігієнічних вимог під час підготовки до прийому їжі.
|
|
2.
|
Наявність
маркування на посуді для отримання їжі.
|
|
3.
|
Стан
цілісності посуду для отримання їжі.
|
|
4.
|
Стан
цілісності дитячого столового посуду.
|
|
5.
|
Дотримання вимог доставки їжі з харчоблоку:
закритий посуд, відсутність дітей на сходинках, переходах і коридорах.
|
|
6.
|
Підготовка
дітей до прийому їжі: зацікавленість, використання художнього слова,
пояснення корисності тієї чи іншої страви.
|
|
7.
|
Правильність
користування столовими приладами, пояснення дітям правил поводження за
столом.
|
|
8.
|
Оволодіння
культурно-гігієнічними навичками відповідно до віку дітей.
|
|
9
|
Уміння дітей
користуватися серветками.
|
|
10
|
Сформованість
у дітей навичок дотримання норм етикету при прийомі їжі, уміння попросити
дорослих, тактовно відмовитися, подякувати за їжу, користуватися серветкою,
спокійно вийти з-за столу, прибрати за собою посуд тощо.
|
|
11
|
Дотримання
санітарно-гігієнічних вимог під час прибирання на столах.
|
|
Загальна
сума балів:
|
Карта педагогічного аналізу безпеки життєдіяльності
під час прийому їжі
в ДНЗ
Дата
______________________
Група
_____________________ Вік
___________________
Мета
відвідування ____________________________________________________________
_____________________________________________________________
Висновок:
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Пропозиції: __________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Аналіз провів: ________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
Із результатами
аналізу ознайомлений:
_________________________________________
_____________________________________________________________________________
Визначення
результатів:
Рівень для кожного критерію:
Високий - 3 бали
Достатній - 2 бала
Середній - 1 бал
Низький - 0
Підрахунок коефіцієнту якості: К = загальна
сума балів =
________________________
33
Показники
коефіцієнту якості:
1 - 0,9 -
високий рівень;
0,89 - 0,8 - достатній рівень;
0,79 - 0,6 - середній рівень;
< 0,6 -
низький рівень
Карта педагогічного аналізу безпеки життєдіяльності
під час сну в ДНЗ
Дата
______________________
Група
_____________________ Вік
___________________
Мета
відвідування ____________________________________________________________
_____________________________________________________________
№
|
Критерії
аналізу
|
Бали
|
1.
|
Дотримання санітарно-гігієнічних вимог під час
підготовки до денного сну: дотримання температурного режиму і графіку
провітрювання, вологого прибирання.
|
|
2.
|
Наявність маркування на постільній білизні.
|
|
3.
|
Стан постільної білизни.
|
|
4.
|
Організація дітей перед сном і після сну: дотримання
культурно-гігієнічних процедур, емоційна атмосфера в спальній кімнаті,
особистісно-орієнтований підхід.
|
|
5.
|
Правильність
розташування ліжок ( вільні проходи ).
|
|
6.
|
Володіння навичками самообслуговування: уміння
самостійно розстеляти ліжко, розправити ковдру, застелити ліжко після сну.
|
|
7.
|
Перебування вихователя в спальній кімнаті під час сну.
|
|
8.
|
Здійснення поступового підйому.
|
|
9
|
Проведення гімнастики пробудження , загартувальних
процедур.
|
|
10
|
Дотримання вимог послідовності процесу роздягнення (
одягнення ).
|
|
11
|
Ступінь співпраці вихователя й помічника вихователя під
час організації сну дітей.
|
|
Загальна сума балів:
|
Висновок:
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Пропозиції: __________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Аналіз провів: ________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
Із результатами
аналізу ознайомлений:
_________________________________________
_____________________________________________________________________________
Визначення
результатів:
Рівень для кожного критерію:
Високий - 3 бали
Достатній - 2 бала
Середній - 1 бал
Низький - 0
Підрахунок коефіцієнту якості: К = загальна
сума балів =
________________________
33
Показники
коефіцієнту якості:
1 - 0,9 -
високий рівень;
0,89 - 0,8 - достатній рівень;
0,79 - 0,6 - середній рівень;
< 0,6 -
низький рівень
Немає коментарів:
Дописати коментар