середа, 29 червня 2016 р.

Циклограма контролю організації роботи з безпеки життєдіяльності учасників освітнього процесу в ДНЗ



 
 
Дні тижня
Зміст контролю
Періодичність контролю
Відповідальний

Понеділок
Безпечність організації предметно - ігрового середовища на ігрових та спортивному майданчиках
Щотижня
Завідувач
Вихователь-методист
Ст.м/с
Технічний стан будівлі, меблів, обладнання
Щотижня
Завідувач
Відповідність меблів зросту дітей, дотримання санітарних вимог
Раз на квартал
Завідувач
Вихователь-методист
Санітарно-гігієнічний стан ДНЗ
Щотижня
Завідувач
Ст.м/с
Проведення інструктажів на робочому  місці з ОБЖД
Раз на квартал
Вихователь-методист
Відповід. з ОП

Вівторок
Безпечність організації предметно - ігрового середовища у групових кімнатах.
Щотижня
Вихователь-методист
Дотримання температурного режиму  в групових кімнатах. Відповідність одягу дітей температурі повітря.
Щотижня
Завідувач
Ст.м/с
Організація харчування
Щотижня
Завідувач
Вихователь-методист
Дотримання працівниками правил охорони праці  та безпеки життєдіяльності  під час освітнього процесу
Щотижня
Завідувач
Вихователь-методист

Середа
Планування роботи з дітьми з безпеки життєдіяльності
Щомісяця
Завідувач
Вихователь-методист
Доцільність підбору методів і прийомів  та їх використання в освітньому процесі. Безпечність використання технічних засобів навчання дітей.
Щотижня
Завідувач
Вихователь-методист

Четвер
Робота вихователя з батьками:  використання різних методів та їх результативність

Щотижня
Завідувач
Вихователь-методист
Організація прогулянки, занять, проведення  спортивних свят та дозвіль

Щомісяця
Завідувач
Вихователь-методист

П'ятниця
Дотримання правил безпеки життєдіяльності під час проведення ранкової гімнастики, загартування, гімнастики пробудження
Щотижня
Завідувач
Вихователь-методист
Ст.м/с
Рівень сформованості культурно - гігієнічних  навичок  у  дітей

Раз на квартал
Завідувач
Вихователь-методист
Дотримання правил внутрішнього трудового розпорядку 
За потреби
Завідувач

Діагностика рівня засвоєння дітьми навичок правильної поведінки у надзвичайних ситуаціях

Двічі на рік
Завідувач
Вихователь-методист



Протокол оцінки результативності
роботи з дітьми   ____________________  групи  з  питань безпеки
 життєдіяльності дошкільників

          Дата проведення ___________________________

Зміст контролю
Відповідальні
Оцінки
Ст. м./с
Вихователь -методист
Завідувач
1. Створення і забезпечення умов  для  збереження здоров'я та безпечного перебування дітей у дошкільному закладі, дотримання техніки безпеки  всіма його працівниками:
- закріплення меблів;
- стан освітлення;
- якість посуду;
- використання миючих засобів;
- отримання та перенесення їжі з харчоблоку;
- маркування меблів.




2. Рівень  знань  усвідомлення важливості означеної проблеми  працівниками дошкільного закладу. Освоєння ними  деяких практичних навичок:
- правильність дій у випадку пожежі (аналіз дій в умовах штучно створеної навчальної ситуації);
-  рівень знань з правил безпеки  під час проведення екскурсій і цільових прогулянок;
- рівень знань змісту законодавчих та нормативно-правових документів з цього питання;
- дотримання інструкцій з організації та охорони життя і здоров'я  дітей в ДНЗ.




3. Рівень знань і навичок безпечної поведінки дітей, взаємодія з вихователем:
·         пожежна безпека:
- уміння розв'язувати проблемні завдання;
- рівень сформованості практичних навичок;
·         безпека на вулиці і дорогах:
- уміння розв'язувати проблемні завдання;
- рівень сформованості практичних навичок (діагностика рухливих ігор в автомістечку);
·         особиста безпека:
- рівень сформованості пізнавальної активності щодо цієї проблеми;
-  рівень сформованості практичних навичок (діагностика поведінкових реакцій у повсякденному житті).
4. Ефективність співпраці з батьками:
·         педагогічна пропаганда знань про організацію ОБЖД дітей:
     - наявність стендів, папок-пересувок, ширм тощо;
    - зміст інформаційних матеріалів;
    -  зручність для ознайомлення і привабливість  оформлення;
     - періодичність оновлення інформації;
·         інші форми роботи з батьками:
-  індивідуальні бесіди та консультації;
- групові інструктажі та збори.




                Висновок: ____________________________________________________________________
                     ___________________________________________________________________________
                      Пропозиції: __________________________________________________________________
           ___________________________________________________________________________________________
             Аналіз провів: ________________________________________________________________
           ______________________________________________________________________
                   Із  результатами аналізу ознайомлений: _________________________________________
                         _________________________________________________________________
                     Визначення  результатів:
Рівень для кожного критерію:
Високий - 3 бали
Достатній  - 2 бала
Середній - 1 бал
Низький - 0

Підрахунок  коефіцієнту якості:  К = загальна сума балів  = ________________________
                                                                              12

Показники коефіцієнту якості:
1 - 0,9     - високий рівень;
0,89 - 0,8 - достатній рівень;
0,79 - 0,6  -  середній рівень;
< 0,6        - низький рівень 




Карта експрес - аналізу роботи вихователів із
профілактики травматизму серед дошкільників в ДНЗ
Вихователь: ______________________                                      Дата: __________________
Група: _________________________                                        Вік дітей: ________________

Зміст експрес-аналізу
Висновки
Якість  планування роботи з  виховання основ  безпеки

Наявність методичної літератури з основ безпеки

Якість оформлення куточків:
дорожнього руху

пожежної безпеки

особистої безпеки

цивільної оборони (старша група)

для батьків

Якість методичних розробок для організації:
навчальної діяльності

ігрової діяльності

Наявність атрибутики:
для сюжетно - рольових ігор

до дидактичних ігор

до рухливих ігор

до самостійної діяльності дітей

Рівень засвоєння знань дітьми з основ:
пожежної безпеки

правил дорожнього руху

особистої безпеки


Висновки:

Рекомендації:




























Карта педагогічного аналізу безпеки життєдіяльності 
у  груповому  приміщенні  в  ДНЗ
Дата ______________________
Група _____________________     Вік ___________________
Мета відвідування ____________________________________________________________
                                 _____________________________________________________________
     
Критерії   аналізу
Бали
1.
Відсутність у групові кімнаті небезпечних для дітей чинників

2.
Дотримання графіку  провітрювання групового приміщення

3.
Дотримання  санітарно- гігієнічних вимог у груповій кімнаті:
-  стан підлоги;
-  освітлення;
-  укріплення меблів,  їх  цілісність;
 -  обладнання.

4.
Дотримання правил зберігання матеріалу й атрибутів  для  проведення  занять  і  режимних процесів

5.
Дотримання  ігрового матеріалу  відповідно до вимог техніки безпеки:
його  цілісність  та  відсутність  травматичних  предметів,  деталей.

6.
Робота з батьками з питань охорони життя  і  здоров'я дітей

7.
Ранковий  прийом  дітей:  стан  одягу, взуття  та  наявність  небезпечних  предметів (значків, мотузок, тощо)

8.
Виконання  встановленого режиму  дня

Загальна сума балів:



Висновок: ____________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Пропозиції: __________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Аналіз провів: ________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
Із  результатами аналізу ознайомлений: _________________________________________
_____________________________________________________________________________

Визначення  результатів:
Рівень для кожного критерію:
Високий - 3 бали
Достатній  - 2 бала
Середній - 1 бал
Низький - 0

Підрахунок  коефіцієнту якості:  К = загальна сума балів  = ________________________
                                                                              24

Показники коефіцієнту якості:
1 - 0,9     - високий рівень;
0,89 - 0,8 - достатній рівень;
0,79 - 0,6  -  середній рівень;
< 0,6        - низький рівень












№ з/п
Критерії аналізу
Бали
1
Створення і забезпечення умов для збереження здоров'я та безпечного перебування дітей у ДНЗ.

2
Дотримання техніки безпеки всіма працівниками: маркування та закріплення меблів, стан освітлення, якість посуду, використання миючих засобів.

3
Якість планування роботи з виховання основ безпеки життєдіяльності.

4
Наявність методичної літератури з основ безпеки життєдіяльності.

5
Оформлення куточку дорожнього руху.

6
Оформлення куточка пожежної безпеки.

7
Оформлення куточка особистої безпеки.

8
Оформлення куточка  цивільної оборони.

9
Якість оформлення матеріалів у куточку для батьків.

10
Якість методичних розробок для організації навчальної та ігрової діяльності.

11
Наявність атрибутів для сюжетно-рольових ігор.

12
Наявність атрибутів для дидактичних ігор.

13
Наявність атрибутів для самостійної діяльності дітей.

14
Засвоєння дітьми знань основ правил дорожнього руху: уміння розв'язувати проблемні завдання і застосовувати їх на практиці в ігрових ситуаціях.

15
Засвоєння дітьми основ правил дорожнього руху: уміння розв'язувати проблемні завдання, застосовувати їх на практиці в автомістечку.

16
Сформованість пізнавальної активності щодо безпеки життєдіяльності.

17
Використання сформованих практичних навичок у повсякденному житті.

Загальна сума балів




Карта педагогічного аналізу дитячого травматизму й техніки безпеки в ДНЗ

Дата ______________________
Група _____________________     Вік ___________________
Мета відвідування ____________________________________________________________
                                 _____________________________________________________________







Висновок: ____________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Пропозиції: __________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Аналіз провів: ________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
Із  результатами аналізу ознайомлений: _________________________________________
_____________________________________________________________________________

Визначення  результатів:
Рівень для кожного критерію:
Високий - 3 бали
Достатній  - 2 бала
Середній - 1 бал
Низький - 0

Підрахунок  коефіцієнту якості:  К = загальна сума балів  = ________________________
                                                                              51

Показники коефіцієнту якості:
1 - 0,9     - високий рівень;
0,89 - 0,8 - достатній рівень;
0,79 - 0,6  -  середній рівень;
< 0,6        - низький рівень








Карта педагогічного аналізу безпеки життєдіяльності 
на прогулянці  в  ДНЗ
Дата ______________________
Група _____________________     Вік ___________________
Мета відвідування ____________________________________________________________
                                 _____________________________________________________________
     
Критерії   аналізу
Бали
1.
Санітарний стан обладнання майданчика й матеріалу, що виноситься на прогулянку.

2.
Доцільність розташування дітей під час рухливих ігор.

3.
Своєчасне усунення небезпечних факторів: льоду, снігу, скла, каміння, отруйних грибів.

4.
Дотримання послідовності одягання - роздягання.

5.
Ефективність використання іграшок, атрибутики та їх відповідність порі року.

6.
Ступінь зайнятості дітей руховою діяльністю.

7.
Ефективність проведення бесід із безпеки життєдіяльності.

8.
Санітарний стан обладнання майданчика та матеріалу, що виноситься на прогулянку.

Загальна сума балів:



Висновок: ____________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Пропозиції: __________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Аналіз провів: ________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
Із  результатами аналізу ознайомлений: _________________________________________
_____________________________________________________________________________


Визначення  результатів:
Рівень для кожного критерію:
Високий - 3 бали
Достатній  - 2 бала
Середній - 1 бал
Низький - 0

Підрахунок  коефіцієнту якості:  К = загальна сума балів  = ________________________
                                                                              24

Показники коефіцієнту якості:
1 - 0,9     - високий рівень;
0,89 - 0,8 - достатній рівень;
0,79 - 0,6  -  середній рівень;
< 0,6        - низький рівень






Карта педагогічного аналізу безпеки життєдіяльності 
під час ліплення  в  ДНЗ
Дата ______________________
Група _____________________     Вік ___________________
Мета відвідування ____________________________________________________________
                                 _____________________________________________________________
     
Критерії   аналізу
Бали
1.
Відсутність у кімнаті небезпечних для дітей чинників.

2.
Підготовка матеріалу для заняття.

3.
Відповідність початку заняття режиму дня.

4.
Забезпечення контролю за осанкою дітей.

5.
Ефективність використання прийомів для профілактики зниження навантаження на зір дітей.

6.
Дотримання норм розміщення зразка.

7.
Засвоєння дітьми правил користування стекою.

8.
Ступінь самостійності дітей під час прибирання робочого місця.

Загальна сума балів:



Висновок: ____________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Пропозиції: __________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Аналіз провів: ________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
Із  результатами аналізу ознайомлений: _________________________________________
_____________________________________________________________________________




Визначення  результатів:
Рівень для кожного критерію:
Високий - 3 бали
Достатній  - 2 бала
Середній - 1 бал
Низький - 0

Підрахунок  коефіцієнту якості:  К = загальна сума балів  = ________________________
                                                                              24

Показники коефіцієнту якості:
1 - 0,9     - високий рівень;
0,89 - 0,8 - достатній рівень;
0,79 - 0,6  -  середній рівень;
< 0,6        - низький рівень






Карта педагогічного аналізу безпеки життєдіяльності 
під час аплікації  в  ДНЗ
Дата ______________________
Група _____________________     Вік ___________________
Мета відвідування ____________________________________________________________
                                 _____________________________________________________________
     
Критерії   аналізу
Бали
1.
Відсутність у групові кімнаті небезпечних для дітей чинників.

2.
Підготовка матеріалу для заняття.

3.
Відповідність початку заняття режиму дня

4.
Забезпечення контролю за осанкою дітей.

5.
 Ефективність використання прийомів для профілактики зниження навантаження на зір дітей.

6.
Дотримання норм розміщення зразка

7.
Дотримання вимог до інструменту: наявність на ножицях чохлів, заокруглених кінчиків.

8.
Засвоєння дітьми правил користування ножицями.

9
Здійснення контролю за правильністю тримання ножиць, пензля, користування клеєм.

10
Ступінь самостійності дітей під час прибирання робочого місця.

Загальна сума балів:



Висновок: ____________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Пропозиції: __________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Аналіз провів: ________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
Із  результатами аналізу ознайомлений: _________________________________________
_____________________________________________________________________________


Визначення  результатів:
Рівень для кожного критерію:
Високий - 3 бали
Достатній  - 2 бала
Середній - 1 бал
Низький - 0

Підрахунок  коефіцієнту якості:  К = загальна сума балів  = ________________________
                                                                              30

Показники коефіцієнту якості:
1 - 0,9     - високий рівень;
0,89 - 0,8 - достатній рівень;
0,79 - 0,6  -  середній рівень;
< 0,6        - низький рівень





Критерії   аналізу
Бали
1.
Дотримання санітарно-гігієнічних вимог під час підготовки до прийому їжі.

2.
Наявність маркування на посуді для отримання їжі.

3.
Стан цілісності посуду для отримання їжі.

4.
Стан цілісності дитячого столового посуду.

5.
 Дотримання вимог доставки їжі з харчоблоку: закритий посуд, відсутність дітей на сходинках, переходах і коридорах.

6.
Підготовка дітей до прийому їжі: зацікавленість, використання художнього слова, пояснення корисності тієї чи іншої страви.

7.
Правильність користування столовими приладами, пояснення дітям правил поводження за столом.

8.
Оволодіння культурно-гігієнічними навичками відповідно до віку дітей.

9
Уміння дітей користуватися серветками.

10
Сформованість у дітей навичок дотримання норм етикету при прийомі їжі, уміння попросити дорослих, тактовно відмовитися, подякувати за їжу, користуватися серветкою, спокійно вийти з-за столу, прибрати за собою посуд тощо.

11
Дотримання санітарно-гігієнічних вимог під час прибирання на столах.

Загальна сума балів:




Карта педагогічного аналізу безпеки життєдіяльності 
під час прийому їжі  в  ДНЗ
Дата ______________________
Група _____________________     Вік ___________________
Мета відвідування ____________________________________________________________
                                 _____________________________________________________________
     


Висновок: ____________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Пропозиції: __________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Аналіз провів: ________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________

Із  результатами аналізу ознайомлений: _________________________________________
_____________________________________________________________________________

Визначення  результатів:
Рівень для кожного критерію:
Високий - 3 бали
Достатній  - 2 бала
Середній - 1 бал
Низький - 0

Підрахунок  коефіцієнту якості:  К = загальна сума балів  = ________________________
                                                                              33

Показники коефіцієнту якості:
1 - 0,9     - високий рівень;
0,89 - 0,8 - достатній рівень;
0,79 - 0,6  -  середній рівень;
< 0,6        - низький рівень







Карта педагогічного аналізу безпеки життєдіяльності 
під час сну  в  ДНЗ
Дата ______________________
Група _____________________     Вік ___________________
Мета відвідування ____________________________________________________________
                                 _____________________________________________________________
     
Критерії   аналізу
Бали
1.
Дотримання санітарно-гігієнічних вимог під час підготовки до денного сну: дотримання температурного режиму і графіку провітрювання, вологого прибирання.

2.
Наявність маркування на постільній білизні.

3.
Стан постільної білизни.

4.
Організація дітей перед сном і після сну: дотримання культурно-гігієнічних процедур, емоційна атмосфера в спальній кімнаті, особистісно-орієнтований підхід.

5.
 Правильність розташування ліжок ( вільні проходи ).

6.
Володіння навичками самообслуговування: уміння самостійно розстеляти ліжко, розправити ковдру, застелити ліжко після сну.

7.
Перебування вихователя в спальній кімнаті під час сну.

8.
Здійснення поступового підйому.

9
Проведення гімнастики пробудження , загартувальних процедур.

10
Дотримання вимог послідовності процесу роздягнення ( одягнення ).

11
Ступінь співпраці вихователя й помічника вихователя під час організації сну дітей.

Загальна сума балів:



Висновок: ____________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Пропозиції: __________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Аналіз провів: ________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________

Із  результатами аналізу ознайомлений: _________________________________________
_____________________________________________________________________________

Визначення  результатів:
Рівень для кожного критерію:
Високий - 3 бали
Достатній  - 2 бала
Середній - 1 бал
Низький - 0

Підрахунок  коефіцієнту якості:  К = загальна сума балів  = ________________________
                                                                              33

Показники коефіцієнту якості:
1 - 0,9     - високий рівень;
0,89 - 0,8 - достатній рівень;
0,79 - 0,6  -  середній рівень;
< 0,6        - низький рівень




Немає коментарів:

Дописати коментар