1. Постановка рішення на контроль (занесення його до
комп'ютера, журналу контролю, книги наказів,
картки контролю, інше).
2. Прийняття адміністративного рішення (видання наказу,
проведення нарад, засідань методоб'єднань тощо).
3. Розробка шляхів
реалізації рішення (планування педагогічних заходів щодо його реалізації:
складання графіків відкритих уроків; проведення теоретичних семінарів, навчально-методичних тренінгів, вивчення та впровадження кращого досвіду роботи; апробація
різних педагогічних інновацій; проведення
моніторингових досліджень тощо).
4. Організація проміжних форм контролю (відвідування уроків,
факультативів, курсів за вибором,
позакласних заходів; проведення директорських
контрольних робіт, зрізів навчальних досягнень учнів, вивчення рівня їх розвитку та вихованості; анкетування, співбесіди з учнями,
учителями, батьками тощо).
5. Аналіз стану
реалізації рішення.
6. Зняття з контролю (інформування педагогічного колективу
про остаточне виконання рішення педради;
відмітка про це в журналі або картці контролю, файлі).
Контроль за реалізацією рішень педагогічної ради
Перевірку реалізації рішень педагогічної ради здійснюють члени комісії з перевірки виконання рішень педради, яка кожного року у
складі ЧОТИРЬОХ чоловік обирається на серпневому засіданні. Результати перевірки фіксуються в спеціальній карті контролю за такими пунктами:
Картка контролю
за виконанням рішень педагогічної ради
Тема педради -
Дата проведення –
№
|
Зміст питання, яке контролюється
|
Виконавець
|
Термін виконання
|
Дата зняття з контролю
|
Відмітка про виконання
|
1.
|
|||||
Контроль за виконанням –
Систематичний і
своєчасний контроль за виконанням рішень педагогічної ради, причому не з боку адміністрації, а з боку колег по роботі, яким колектив доручив цю справу, об'єктивна і вичерпна
інформація про стан їх виконання на
кожному засіданні педагогічної ради дисциплінує колектив,сприяє дієвості і
результативності педагогічної ради, підвищує її авторитет, формує причетність до виконання рішень у більшості членів педагогічного колективу, підносячи у
такий спосіб роль педагогічної ради як колективного органу
управління діяльністю навчального закладу.
Підвищенню
ефективності роботи педради сприяє використання
нетрадиційних форм її проведення («Вертушка», «Час пік»,
«Кольорові капелюшки», «Мозкова атака»,
«Регламентована дискусія» тощо). Вони потребують більш ретельної підготовки, наявності позитивного мікроклімату її
педколективі; чіткого дотримання відповідної атрибутики; можливості використання саме даної форми для певної конкретної теми
засідання.
Проведення
нестандартних педрад сприяє розвитку творчості учасників освітнього процесу, ініціативи, винахідливості, самостійності.
Завдання директора
— знайти найбільш раціональну форму проведення педради відповідно до специфіки теми та умов роботи школи, НВК.
У будь-якому
випадку директору треба твердо пам'ятати, що педрада — це не вистава. Ретельність
підготовки до неї не означає, що виступати повинні
тільки ті, кого визначили. Це привело б до зниження наукової вагомості педради
і нівелювання будь-якої дискусії та критики.
Це, перш за все,— рада! Зібрання однодумців!
Потрібно вислухати
різні точки зору, всебічно висвітлити питання, означити та
обговорити те, що турбує всіх вчителів.
Відтак педагогічні
ради можуть і повинні стати дієвою школою педагогічної
майстерності для всіх вчителів.
Немає коментарів:
Дописати коментар