Перейти на сайт
Довідка
«Перевернуте навчання», чи flipped
classroom у 2007 році у Вудландській школі в штаті Колорадо (США) уперше
застосували вчителі природничих наук — Джонатан Бергманн і Аарон Самс. Вони
викладали в інтернеті короткі відеолекції, які учні переглядали вдома. Уроки ж
присвячували лабораторним роботам, а також відповідям на запитання школярів та
дискусіям. Згодом відзначили переваги методу: зростання активності учнів,
розвиток співпраці, персоналізація навчання, доступність
інформаційно-комунікаційних технологій.
Користуйтеся мультимедійними сервісами
Для створення власного уроку можна використати сервіс TED-Ed. Він дуже
простий у застосуванні, однак дає змогу вчителю створити відеоурок будь-якого
рівня складності.
Спочатку потрібно зареєструватися на
сайті. Одразу після цього можна перейти до створення свого уроку: завантажити
відео з YouTube, додати до нього запитання, тести, тези для обговорення чи
посилання на додаткові ресурси, поділитися відео з учнями, відстежувати їхній
прогрес, збирати відповіді.
Усі уроки зберігатимуться на сервісі, тому
ви зможете їх редагувати чи змінювати. Також можна користуватися вже готовими
уроками з бібліотеки TED-Ed.
Додайте інфографіку
Візуальні образи допоможуть донести ідею,
особливо якщо вони грамотно інтегровані в текст. Інфографіку можна створити за
допомогою програмного забезпечення для редагування ілюстрацій, наприклад: Adobe
Illustrator, Inkscape, Corel Draw, Corel Designer, Corel Painter, Adobe
Photoshop, Corel PhotoPainter, Gimp.
Але не обов’язково володіти дизайнерськими
здібностями чи добре розбиратися в графічних редакторах, щоб створити свій
приклад інфографіки. Існують також прості безкоштовні програмні засоби.
Наприклад, visual.ly —
великий сайт для обміну інфографікою, який дає змогу користувачам вивантажувати
створені образи в інтернет і досліджувати роботи інших користувачів на певну
тематику.
Infogram.com
Або Infogram — сайт, що використовує шаблони для
створення інфографіки. Цей безкоштовний ресурс дає змогу легко відвантажувати
дані в кілька соціальних мереж.
Використовуйте скринкасти
Скринкаст — це цифровий відеозапис
інформації, що виведена на екран комп’ютера, відеозахват екрана. Тобто
відеозапис того, що відбувається на моніторі, з можливістю додавання звукового
супроводу і коментарів вчителя.
Це набагато практичніше, ніж текстовий
опис, інструкція чи посібник, адже учні відразу бачать, як потрібно виконувати
дії, про які йдеться у відеодемонстрації.
Створювати скринкасти та монтувати відео
можна за допомогою сайтів Screencast-O-Matic та oCam
Screen Recorder. А за допомогою безкоштовного редактора OpenShotможна
відредагувати будь-яке відео, обрізати та накласти необхідні спецефекти.
Долучіть скрайбінг
Скрайбінг — новітня техніка презентації (від англійського scribe — ставити
мітки, накидати ескізи), коли матеріал ілюструється «на льоту» малюнками
фломастером на білій дошці чи аркуші паперу.
Так вчитель може створити для дітей ефект
паралельного проходження, коли учні одночасно чують і бачать те, про що
йдеться.
Комп’ютерний скрайбінг набагато простіший,
ніж ручний. Викладачу не потрібно мати відеокамеру, штатив та опановувати
навички монтажера і диктора. Такий скрайбінг можна створити за допомогою
сервісу PowToon і
програми VideoScribe.
Цей інструмент дозволяє створювати цікаві
сюжети для уроків з історії, суспільствознавства, англійської мови та багатьох
інших. За допомогою скрайбінгу можна «екранізувати» казки, вірші, загадки.
Тривалість відеосюжетів визначайте
самостійно залежно від мети та обсягу матеріалу. Однак ідеально для успішного
засвоєння — від 5 до 9 хвилин.
Не нехтуйте можливостями YouTube
Ця платформа знадобиться для розміщення
навчальних роликів: ви можете створити власний канал і викладати уроки там.
Однак YouTube можна використовувати і як фоно- та відеотеку для створення
відеоуроків на інших платформах.
За цим посиланням можна
знайти навчальну академію для роботи з інструментами YouTube. А тут —
безкоштовну фонотеку.
Немає коментарів:
Дописати коментар