четвер, 21 січня 2016 р.

Оптимальна тривалість використання технічних засобів навчання на уроках



Класи
Тривалість перегляду хв.

Діапозитив, діафільм  
Кінофільм, кінофрагмент    
Телепередача, відеофільм


1-2   
7-15 
15-20
15

3-5   
15-20
15-20
20

6-8   
20-25
20-25
20-25

9-11 
25-30
25-30
25-30


Це найменш стомливі уроки, і за правильного чергування їх з уроками предметів гуманітарного та природничо-математичного циклу вони знімають втому, ,що виникла на попередніх заняттях. Таке переключення діяльності є своєрідним відпочинком і забезпечує високу працездатність як протягом навчального дня, так і всього навчального тижня.

І ще слід зупинитися на використанні технічних засобів навчання в навчальному процесі, їх застосування, з одного боку, сприяє підвищенню працездатності учнів, оскільки руйнує монотонність уроку, надає заняттям емоційності; з іншого боку. сприяє втомлюваності учнів, позаяк створює підвищене навантаження на центральну нервову систему та викликає часту преадаптацію учнів до умов зовнішнього середовища, що змінюються.

У зв'язку з цим науковими дослідженнями встановлена оптимальна тривалість використання ТЗН на уроках відповідно до віку учнів

Немає коментарів:

Дописати коментар